My echo is the only voice coming back

Det har väl inte hänt så mycket nu heller...
Gick på stan med Lina igår men jag hittade varken en jacka eller kläder att ha på mig på julafton...
Men det var ju trevligt att lämna huset i alla fall ;P

Snart är alla julklappar inslagna och klara. Synd bara att julklappspapperet tog slut :C

Vad kan man skriva mer?...
Igår fyllde pappa år (grattis!) hans present hade tyvärr inte kommit än men eftersom han betedde sig som en 6-åring fick han veta vad det var ändå ;P Sen blev det ju såklart att äta tårta och så.

Nu har jag tänkt se film (Crazy Stupid Love) så detta får bli slutet på inlägget.

Jag vill bara passa på att lägga upp min senaste video också ;P
Tack vare denna video har jag nästan tappat intresset för Ryan Reynolds D:


------------------------------------------------------------
I'm out on the edge and I'm screaming my name
Like a fool at the top of my lungs
Sometimes when I close my eyes
I pretend I'm alright but it's never enough

'cause my echo is the only voice coming back
My shadow is the only friends that I have

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Nu tycker jag bestämt att du ska uppdatera lite!

2012-02-11 @ 16:03:53
URL: http://sjostromgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0