Tryin' to find a heart that's not walking away

Har känt mig riktigt duktigt dom senaste dagarna ;D
I måndags började jag med att städa och dammtorka toan på övervåningen, samt kasta massa
gamla onödiga saker.
I tisdags gick jag igenom alla skrivbordslådorna och alla kistor och lådor där jag förvarar massa saker
och kastade en hel del saker.
I onsdags (igår) rensade jag garderoben så nu har jag lite ordning där också. Ett tag i alla fall ;P

Så som sagt, jag känner mig duktigt ^_^ vet dock inte vad jag ska göra idag... kan inte komma på
nåt mer bra ställe att städa på...

Vad har jag annars haft för mig då... Jag har börjat se Star Trek: The Next Generation :D Och jag har börjat
spela Quake igen :D


Imorrn händer någonting som jag har väntat på länge... Avengers har premiär! ;D Så då kan ni räkna
med att jag och min käre bror ska fara och se den!


Jag är så peppad! :D

Sen på lördag ska jag, mina bröder och Denice fara till IKEA och inhandla lite nödvändiga saker ^_^
Och på söndag fyller mamma år så då blir det kalas för både henne och mig, eftersom jag fyller år
väldigt snart också ;P

Jag orkar inte skriva om valborgs nu... det får bli ett annat inlägg ;P ...kanske


Oh, kan lägga upp min nya video! Tack vare den är jag nu medlem i en grupp på youtube som heter
The Gleek Studios (en Glee grupp alltså) ^_^




-------------------------------------------
Like ships in the night
You keep passing me by
We're just wasting time
Trying to prove who's right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0