Do you feel in charge?

Nu börjar det mesta falla på plats.
Har fått brev från csn om lån och studiemedel (Y) och jag har fått en lägenhet! (Y)
Det är en delad lägenhet så jag kommer få en rumskompis som heter Therese. Det är i stort sett
allt jag vet för tillfället.

Känns skönt att kunna slappna av lite nu i alla fall ;D

Var ju till Umeå igår också :)
Det blev lite shopping med Karro, Sara och Gabbe sen bjöd Karro och Gabbe mig och Sara på bio eftersom vi har fyllt år :3 Så det blev alltså att vi såg The Watch (Grannpatrullen). Det var nog en av dom skummaste filmerna jag har sett, men rolig var den! xD

Idag blir det nog att försöka börja packa lite kläder... sen ska vi fara och hämta ut min nya laptop ;D och förhoppningsvis den nya hårddisken också (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0