Free from all your history

Så, vad har hänt den senaste tiden?

Har jobbat på sågen i tre veckor (Y) veckorna gick faktiskt ovanligt fort i år. Förmodligen för att jag hade
någon att prata med den här gången ;P
Blev att jobba dubbelskift den sista torsdagen också... från 6:00 till 00:00. Lite jobbigt men då fick vi
vara lediga på fredagen i alla fall.

Vad har mer hänt?...
Har nu varit xTheHarlequinDevilx i över 3 år :D det känns dock som det borde vara längre...

Har beställt mer film också :D Dessa den här gången:

Empire Records


En prinsessas dagbok



Notting Hill


Stick it


South Park: Bigger, Longer & Uncut


The Punisher


Fantastic 4 & Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer



Yay :D


Sen det senaste som har hänt, fast jag har väl redan berättat det för alla som läser min blogg ;P
Men det kan ju inte skada att skriva det igen.

Jag kom in på Högskolan Dalarna i Falun :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0