Life's like an hourglass glued to the table

Okej, på Gabbes order ska jag nu uppdatera bloggen xD



Problemet är bara att jag inte har något särskilt att skriva...
Jag har inte så mycket för mig på dagarna. Jag väntar mest bara på att man ska börja kunna söka till Högskolan Dalarna ;P

För att fördriva tiden sitter jag mest och ser Tv-serier. För tillfället håller jag på att se alla säsonger av Grey's Anatomy. Sen kommer det ju ut ett avsnitt av Hart of Dixie, Glee, How I Met Your Mother, Big Bang Theory och Vampire Diaries i veckan ;)

Det får duga för den här gången :P
Det kanske kommer ett till inlägg snart... förhoppningsvis

-------------------------------------------
But my dreams they aren't as empty
As my conscience seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
That's never free

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN SE BA SUPERNATURAL NU N*R DU HAR TID ...

2012-02-20 @ 20:36:48
Postat av: Gabriella

OCH HON UPPDATERADE! WOO!



Fortsätt bara nu så här med kanske 2-3 inlägg i veckan. Då har du något att göra också! :D

2012-02-22 @ 19:52:38
URL: http://sjostromgabriella.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det gläder mig att du har uppdaterat din blogg maja! Och det gläder mig att du börjat se greys:D

2012-02-26 @ 00:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0