You and I, we were born to die

3 inlägg på samma vecka! Måste vara rekord! ;P

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om...

Idag har jag inhandlat 4 nya filmer (jag kan verkligen inte fara på Ica Maxi utan att köpa filmer) xD
Det blev i alla fall dessa filmer:

Spider-Man


Spider-Man 2


Hellboy II: The Golden Army


Disturbia



Yaay :D
Jag har även gått med i Homeenters filmklubb igen så snart får jag mitt välkomstpaket bestående av dessa filmer:


Captain America


The Three Musketeers



Johnny English: Reborn


Rango


Tomorrow When The War Began


Jurassic Park 1-3



Plus en hemlig film...

Yaaay! :D


------------------------------------------------------
'cause you can't jump the track
We're like cars on a cable
And life's like an hourglass glued to the table
No one can find the rewind button, girl
So cradle your head in your hands
And breathe, just breathe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0