You know you can't fight this now

Jag skulle bara vilja säga tack till Gabbe och Sara. Ni har förstört mitt liv genom att få mig att se Sherlock >_>

-------------------------------

Jag borde väl skriva nåt mer nu när jag ändå uppdaterar...

I fredags var jag på Stadsfesten med Sara, Gabbe, Karro och Henrik. Blev att kolla lite på marknaden, titta på när dom andra åkte karusell och försöka vinna en sån där stor choklad... "ask". (vilken jag gjorde) *stolt*

Sen har jag inte haft för mig så mycket...

Har beställt film! ;D
Blev dom här den här gången:

New Year's Eve


Iron Man



Iron Man 2



Spider-Man 3


The Losers


The Breakfast Club



Sherlock säsong 1 och 2



Yay ;D

Kommentarer
Postat av: Gabriella

MOHAHAHAH I regret nothing!

2012-07-04 @ 23:40:26
URL: http://sjostromgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0