"That's my resting face!"

Bara tre dagar kvar nu! :D
och just nu känner jag en blandning av nervositet och stress x)

Snart blir det i alla fall att börja packa på riktigt :P

Vad har jag annars haft för mig i veckan?

Ja, i tisdags var jag och åt på Dallas med Lina, Danni och Lovisa. Det var verkligen längesen vi träffades alla fyra ;D

I onsdags var jag, mamma och pappa hem till Jonathan för att se hur det blev med hans nya möbler från IKEA, och jag måste säga att det ser mycket bättre ut nu (Y)

Sen har jag väl inte gjort så mycket...

Jo förresten, jag har gjort en till video! ;D



----------------------------------------------------
Hemsworth: You can borrow the hammer...
Evans: Can I? There we go!
Hemsworth: ...if you can lift it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0