What if I wanted to break

Nu var det gjort. Jag har nu skickat in ansökan till Högskolan Dalarna :) Än så länge har jag bara
sökt till Film- och TV-produktion och Manus för film och TV. Men eftersom man har till den 16 April på
sig att ändra och söka till fler utbildningar så får vi väl se.

Annat än det har jag inte haft så mycket för mig... Har beställt alla Sagan om ringen böckerna på engelska så
det blir väl att läsa dom ;) Har även börjat göra några LOTR videos ^_^ har dock bara gjort en klar.

Ja ja... det var tänkt att jag skulle städa idag så jag borde väl börja nu då...

Här är i alla fall videon ;D
En tribute till min favorit karaktär. Tro det eller ej men det är inte Gandalf xP




---------------------------------
Come break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

Kommentarer
Postat av: lina

äh, detta är bara en cover-up för gandalf. vi vet alla att han är din stora kärlek.

2012-03-28 @ 16:15:48
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0