I am done with my graceless heart, so tonight I'm gonna cut it out and then restart

Har just sett sista Glee-avsnittet för den här säsongen... I feel empty inside...

Nu har alla TV-serier jag brukar se sommaruppehåll... vad ska man då göra?


Det har inte hänt särskilt mycket sen sist jag skrev, så det här blir också ett kort inlägg.

Nu är det bara ca 18 dagar kvar! ;D


Just ja, jag har lyckats göra klar en video! :D
Dock inte nån av dom jag har jobbat jättelänge på... men i alla fall ;P




Det här blev ett väldigt skumt inlägg... men men :P

---------------------------------------------------------
And the arms of the ocean are carrying me
And all this devotion was rushing out of me
And the crashes are heaven, for a sinner like me
The arms of the ocean deliver me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0