Help, I have done it again

Så, det här har varit en spännande dag. Idag var det nämligen dags för mig att göra min individuella uppgift.
Jag har varit helt lugn i någon vecka, men imorse när jag skulle gå mot skolan blev jag rejält nervös... Det kändes som en blandning mellan illamående och hyperventilation och jag kunde inte sluta tänka på allt som kunde gå fel.
 
Men trots nervositeten så gick allt bra. Alla mina "skådespelare" var på plats, jag fick igång kameran, jag lyckades få nog med bilder så det skulle räcka till hela låten jag hade valt och bara några få var suddiga. Success!
Fast nervositeten hann komma tillbaka lite just innan jag skulle visa upp filmen för Totti. Han håller ju ändå på med sånt här dagligen. Men som tur var tyckte han att filmen var bra, fast som väntat fick jag ju lite kommentarer på saker jag skulle kunna förbättra.
 
Men nu är det i alla fall över och jag kan kryssa av det från "att göra"-listan. Bara tentan och ett grupparbete kvar nu på den här kursen (Y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0